1e DvdM
We starten om 9.30 uur vanaf Restaurant Eikenhorst, Staddijk 1, 6603 LM Wijchen. We lopen de gele route (Vennen route), die is ongeveer 6,5 – 7 km. Rond 11.00 uur … Lees verder 1e DvdM
Er worden binnen de vereniging verschillende activiteiten georganiseerd. Om een goed overzicht te geven, hebben we onze activiteiten in onderstaande kalender gezet.
We starten om 9.30 uur vanaf Restaurant Eikenhorst, Staddijk 1, 6603 LM Wijchen. We lopen de gele route (Vennen route), die is ongeveer 6,5 – 7 km. Rond 11.00 uur … Lees verder 1e DvdM
We starten we om 9.30 uur vanaf Restaurant Eikenhorst, Staddijk 1, 6603 LM Wijchen. We lopen de gele route (Vennen route) die is ongeveer 6,5 – 7km. Voor de minder … Lees verder 1e DvdM
We starten we om 9.30 uur vanaf de parkeerplaats van De Dolfijn in Mook. Deze ligt aan de Cuijksesteeg, net over de brug rechts. Van daar uit lopen we richting … Lees verder 1eDvdM
We starten om 9.30 uur vanaf de parkeerplaats van De Dolfijn, die ligt aan de Cuijksesteeg, net over de brug rechts. Van daar uit lopen we richting de kerk en … Lees verder 1eDvdM
We starten om 9.30 uur vanaf Dorpshuis “De Slenk”, Reestraat 2, 6562 LK Groesbeek (hoek Ketelstraat / Reestraat). We parkeren op de parkeerplaats aan de Ketelstraat net bij de witte … Lees verder 1eDvdM
We starten om 9.30 uur vanaf de Camping Fam. Muskens, Zevenheuvelenweg 47, 6571 CH Berg en Dal We vertrekken om 9.15 uur vanaf de parkeerplaats bij de Wolfsberg. De wandeling … Lees verder 1eDvdM
We starten om 9.30 uur vanaf Wijngaard “De Plack”, Ketelstraat 36 , 6562 LH Groesbeek. Van daar uit lopen we naar en door het Reichswald. Rond 11.00 uur zijn we … Lees verder 1eDvdM
N70 wandelroute Zaterdag 9 november wandelen we weer de prachtige N-70 route. Lees meer op https://www.visitnijmegen.com/routes/3673389898/n70-natuurwandelroute Ik loop de halve route We starten om 10.00 uur, bij restaurant Tante Koosje aan … Lees verder N70 2024
Winterwandeling St. Walrick
Vanwege "De Snerttocht" morgen is er zaterdag 11 januari géén wandelen. Dus vandaag NIET verzamelen op de parkeerplaats van de Wolfsberg te Groesbeek. We zien je graag morgen om 14.00 … Lees verder Deze zaterdag NIET wandelen!