De “Snert” wandeling

Corona hield ons lange tijd uit de bossen, wat een gemis!!

Het missen van de heerlijke wandelingen, de gezamenlijke koffie/cappuccino/thee, het bijpraten en zoveel meer. Wat duurde het lang, veel te lang.

Vrolijk en blij waren we op maandag 17 januari toen de buitensport werd vrijgegeven en wij weer als jonge honden mochten huppelen door het bos.

Tijd ook voor een gezamenlijke activiteit.

De gezamenlijke activiteit werd gepland op  20 februari.  Een wandeling en daarna ‘snert’ eten bij “Eten en Drinken”.

Nu was het niet de corona maar de storm die ons uit de bossen hield.

Wat een pech, geen wandeling, maar  met een groep van 55 leden hebben we genoten van het gezellig samenzijn en de heerlijke soep. Een goed begin van het nieuwe jaar, zo sprak  voorzitter Marianne en wenste ons allen een beetje laat maar toch een “gelukkig 2022” met veel mooie wandelingen.

Daar gaan we voor.

Overzichtsfoto gemaakt door Rina

Nieuwe Sponsor

Nieuwe Sponsor

Beste Nordic Walkers,

Even voorstellen: Marc Sport in Cuijk

Na 12 jaar is Marc Sport in 2020 verhuisd naar de Korte Molenstraat 16 in Cuijk. De winkel is bijna 2 keer zo groot geworden in m2 maar de grootste verandering is dat we nu een complete wandelshop hebben. Op de nieuwe locatie, midden in het centrum van Cuijk, zijn we veel zichtbaarder dan op onze oude locatie. Zodoende zij we ook in contact gekomen met Nordic Walking vereniging Groesbeek.

We zijn trots dat we onze naam mogen verbinden aan jullie vereniging en de wandelbegeleiders aan mogen kleden met nieuwe shirts. Ook hebben we mooie Jacks uitgezocht die voorzien worden van jullie clublogo en voor een lage prijs, net als de T-shirts, voor alle leden te koop zijn. Natuurlijk hebben we een leuke kortingsactie op wandelschoenen (Meindle, Lowa en Hanwag) en Falke sokken. Hiervoor krijgen jullie binnenkort de waarde cheque.

Veel wandelplezier en hopelijk tot ziens in onze winkel.

Marc van Hees