Nordic Walken bij zweefvliegveld
In verband met carnaval is de Wolfsberg enkele dagen gesloten! We gaan Nordic Walken bij het zweefvliegveld en ook daar koffie drinken. We gaan weer in de bekende groepen Nordic Walken. Je bent van harte welkom om aan te sluiten. Opgeven is niet nodig. We zien je graag, zoals altijd, om 9.30 uur. Waar: Boscafé … Lees verder Nordic Walken bij zweefvliegveld
