Deze zaterdag NIET wandelen!
Vanwege "De Snerttocht" morgen is er zaterdag 11 januari géén wandelen. Dus vandaag NIET verzamelen op de parkeerplaats van de Wolfsberg te Groesbeek. We zien je graag morgen om 14.00 uur op camping “Nederrijkswald” Zevenheuvelenweg 47, Berg en Dal.
