BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
PRODID:-//Nordic Walking Groesbeek - ECPv6.16.4.1//NONSGML v1.0//EN
CALSCALE:GREGORIAN
METHOD:PUBLISH
X-ORIGINAL-URL:https://nwvgroesbeek.nl
X-WR-CALDESC:Evenementen voor Nordic Walking Groesbeek
REFRESH-INTERVAL;VALUE=DURATION:PT1H
X-Robots-Tag:noindex
X-PUBLISHED-TTL:PT1H
BEGIN:VTIMEZONE
TZID:Europe/Amsterdam
BEGIN:DAYLIGHT
TZOFFSETFROM:+0100
TZOFFSETTO:+0200
TZNAME:CEST
DTSTART:20230326T010000
END:DAYLIGHT
BEGIN:STANDARD
TZOFFSETFROM:+0200
TZOFFSETTO:+0100
TZNAME:CET
DTSTART:20231029T010000
END:STANDARD
BEGIN:DAYLIGHT
TZOFFSETFROM:+0100
TZOFFSETTO:+0200
TZNAME:CEST
DTSTART:20240331T010000
END:DAYLIGHT
BEGIN:STANDARD
TZOFFSETFROM:+0200
TZOFFSETTO:+0100
TZNAME:CET
DTSTART:20241027T010000
END:STANDARD
BEGIN:DAYLIGHT
TZOFFSETFROM:+0100
TZOFFSETTO:+0200
TZNAME:CEST
DTSTART:20250330T010000
END:DAYLIGHT
BEGIN:STANDARD
TZOFFSETFROM:+0200
TZOFFSETTO:+0100
TZNAME:CET
DTSTART:20251026T010000
END:STANDARD
END:VTIMEZONE
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Amsterdam:20241228T100000
DTEND;TZID=Europe/Amsterdam:20241228T130000
DTSTAMP:20250106T191818Z
CREATED:20241113T205144Z
LAST-MODIFIED:20250106T191818Z
UID:2575-1735380000-1735390800@nwvgroesbeek.nl
SUMMARY:Winterwandeling St. Walrick 2024
DESCRIPTION:2025\nHoe gaan wij het nieuwe jaar in? Gaan we meer sporten en bewegen? Vaker genieten van het bos\, van de natuur? Vaker een kop koffie drinken met onze naasten? Hoe gaat 2025 eruit zien?\n\n2024\nHoe fijn zou het zijn om elkaar nog eenmaal wandelend te ontmoeten in het jaar 2024 en de allerbeste wensen uit te spreken voor het nieuwe jaar 2025!\n\nSt. Walrick\nWe starten om 10.00 uur bij St. Walrick en het eindpunt is eveneens om ongeveer 12.00 uur bij St. Walrick. We lopen in verschillende groepen. Een rustige\, een iets minder rustige en een snelle groep. Iedereen kan meelopen (mag ook zonder stokken). Daarna gaan we om 12.00 uur samen (op eigen kosten) lunchen bij het St. Walrick restaurant. Neem contant geld mee\, want het is helaas niet meer mogelijk dat ieder voor zich betaalt\, alles moet op één rekening.\n\nLoop je mee? Meld je aan!\nWanneer: Zaterdag 28 december \nWaar: St. Walrick restaurant Overasselt\nKosten: Deelname kost €2 p.p.\nWie: Leden + Niet Leden\, dus neem gerust gezellig iemand mee.\nAanmelden: Geef je vóór 23 december op bij Joke Stange\, e-mail: joke.stange@gmail.com of 06-15191709\nWeer: Uiteraard is het doorgaan van de wandeling afhankelijk van het weer.
URL:https://nwvgroesbeek.nl/kalenderx/winterwandeling-st-walrick/
LOCATION:St. Walrick\, St.Walrickweg 5\, Overasselt\, 6611 KG
END:VEVENT
END:VCALENDAR